Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrix - 25 augusti 2011 10:05

  Jag älskar maaaaat !!!   Royal canin så klart....

Jag har nu börjat på valp kursen . Kontakt övningar Sitt . ligg, följa, krypa jag lär mej snabbt och kul är det .

Jag är Bäst......och busigast . men sover gott om natten också.....


Av Beatrix - 19 augusti 2011 16:47

  Glöm inte att skriva i gäst boken. Där kan du också lämna din adress. till bloggen eller till nåt annat..

Av Beatrix - 19 augusti 2011 14:15

Vad det regnar... fast då får man ju lite tid till att sitta o blogga lite istället...

Både Ozzy och Marvin har varsin blogg . Jag vet att Hero är på gång också. Det är lite svårt att få in deras adresser just nu . men de kommer..    Jag får väl göra en till Nova nu också. så hon kan skvallra lite om sej själv också... idag har hon och Zookie mest varit inne . Beatrix är hemma hos Zofia denna helgen. och blir bortskämd.

Av Beatrix - 16 augusti 2011 10:05

Söndagen den 14 Aug ropades vi upp. Jag . min kompis Iris Bettinas lilla goldendoodle. och Nettes Berner Sennertik kom i samma grupp på tisdagar och fick John Fagerlund som bästa tränare. Nu längtar vi tills   starten på tisdag kl 18.00

Av Beatrix - 14 augusti 2011 12:43

Nu är valparna 12 veckor. så det är dax för vaccination och en avmaskning..

Hero och Nova är redan klara.

Hoppas allt går bra med era små godingar.

Ni får gärna skriva här och berätta så får kull syskonen veta hur det går för er också...  

Av Beatrix - 8 augusti 2011 15:10

               

  Hero är på kärt återbesök då Mattarna är på badkul i Damnark. Vi har kul här också. Vi badar därimot inte i rent vatten utan vi busar i vattenpölarna .. Men visst går det bra. Att vi sen är skitiga upp över öronen . spelar väl ingen roll när man har kul... mamma Beatrix försöker få mej på bättre tankar . men . jag är ju bara en busig liten valp.....

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards