Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under februari 2012

Av Beatrix - 11 februari 2012 09:28

  Måste ju visa senaste till skottet . detta är lilla Snaedis från Lindallén född 2 Feb. 2012 i kallaste vinter natten -20 grader.. Så namnet Sneadis kommer från Snögudinnan. ...En mycket stolt mamma Feila och en lika oskyldig pappa Bjartur.

Av Beatrix - 11 februari 2012 09:22

Nu äntligen är det efterlängtade fölet född...hon fick heta Snaedis  = Snögudinnan. Vi har ju väntat sen i Juni 2011. Men något måste ha hänt under väntan och en tjyvbetäckning måste ha skett... iallafall mår hon bra nu fast hon föddes i minus 20 grader på peters födelsedag. så hela släkten fick se henne komma till världen. hundarna tycker det är jätte spännande. de vakar o slickar o gosar med henne med... Så nu har de fullt upp även ute att se till henne....Milton fyllde år 7 feb och firades även han av hundar o släkten..            

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Ovido - Quiz & Flashcards