Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Beatrix - 29 oktober 2012 09:45

Helgen blev kall solig och blåsig. det höll sig runt nollan på dag tid och sjönk ner till -6 på natten. Men många mycket trevliga besökare har vi haft i helgen. Valparna har idag blivit 6 veckor "redan" Oj vad tiden går fort... lilla Nemo har blivit stor och slutat med flaska i helgen., Han har vuxit till sig och lärt sej att ta för sig. Busig och tuff...Hela gänget är ute korta stunder och busar och gör sina behov. Jätte duktiga. sen äter de massor... innan de somnar så sött. man kan inte tro att det är 15 hundar i huset.....                        

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards