Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Beatrix - 5 november 2012 10:56

            tiden går så fort. de små valparna har redan hunnit bli 7 veckor. bara en vaecka kvar till Veterinär besiktningen. den 12 November... Alla valparna ska genomgå

Ögonlys och vaccination.

Chippning och besiktning.

De börjar levereras redan samma dag. av Mycket väntande valp köpare...

det har varit en underbar tid som vanligt när man under 8 veckors gosande o kelande. har bara fått umgås med de små liven, som alla har en speciell plats i mitt hjärta...

Mitt barnbarn Milton hinner knappt med sitt dagis längre . han vill hellre vara här och bara leka o kela med valparna. nya katten Cheri fungerar perfekt med valparna också.. Milton har fått en ny kompis med....

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards