Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Beatrix - 12 november 2012 21:25

                      

Aussiekullens valpar födda 16 sep 2012 .

nr 1 Kenai           Såld      Jönköping

nr 2 Koda           Såld      Nora

nr 3 Nemo          Såld      Karlskrona

nr 4 Triton

nr 5 Kovo

nr 6 Shenzi         Tingad   Jönköping

nr 7 Atina            Såld      Eskilstuna

nr 8 Rafiki           Såld      Reftele

nr 9 Arista           Såld      kalmar

nr 10 Nita             Såld      Reftele

nr 11 Kiara            Såld..     Köping

Av Beatrix - 12 november 2012 15:47

Så kom den stora dagen då 11 valpar skulle packas in i bilen och åka till Jönköpings Smådjurs sjukhus för veterinär besiktningen. Ögonlysning. Chippning och vaccination..  OMG. vad smidigt det gick. personalen var underbara... Allt flöt perfekt.   visst tog det tid. Men alla blev godkända UA. så jag är så stolt över min lilla valpkull...Väl hemma så var det bus för hela slanten. beatrix . Nova Zookie och Tina var överlyckliga när de små kom hem igen. tina hämtades av husse så nu är vi bara 15 hundar kvar !!!!!                                                                                

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Ovido - Quiz & Flashcards