Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Beatrix - 1 juli 2015 09:46

  Uppdateringen till facebook fungerar inte riktigt. Men vi uppdaterar hela tiden om valpar och hundar på denna sida. 

Allt går toppen med valparna som nu tultar omkring. Ser lite av världen och gosas mycket med. Man har svårt att få mycket annat gjort. Ha en bra dag.!

Av Beatrix - 1 juli 2015 07:22

                     

30 Juni. Idag blir valparna redan 2 veckor. De har nästan allihop öppnat samtliga små ögon och 2 dubblat sin vikt. 2 valpar är uppe i 900 gr. Beatrix är så duktig som vanligt. Men följer gärna med på en skogs runda iallafall. Idag har jag även klippt de vassa små klorna på bebisarna. 

Milton som har sommarlov hjälper så gärna till med både valpar och kattungar. Så här är full rulle som vanligt. 

 Olyckligtvis fick vi översvämning här också . Nån timma efter det att valparna var födda . I kök. Hall och badrum. så huset fullt av hantverkare o försäkringsherrar. Ja allt på en gång. Köks golvet  uppsågat en bit. Avfuktare står och " brummar"  men värmen och solen är ju här iallafall och höet är slaget. Så vi njuter och tar vara på de små liven fullt ut iallafall.

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Ovido - Quiz & Flashcards