Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under augusti 2015

Av Beatrix - 10 augusti 2015 07:55

                                                     

Det har varit en solig och varm helg med mycket bad , bus och lek. Badbaljan har fyllts på flertalet gånger då både stora och små hundar plaskat runt. de små guldklimparna går nu in på sin 8 vecka och det är dags för veterinär besiktning. Vaccinationer mm. Sen  till helgen är det dags att flytta hemifrån och börja sitt äventyr i stora världen med sina nya familjer.

Vi har även haft besök av Zsolts syster Ztarlet och sin nya matte Adina.  det var full rulle hela dagen även för de stora busiga vovvarna . Jag tror Ztarlet sov ganska tungt på vägen hem.  Lika badgalna hon som alla andra hundar här på Aussiekullen

Av Beatrix - 10 augusti 2015 07:25

   

 Blaze söker ett nytt  kärleksfullt hem. Hon är super gullig. Lättlärd  och lydig. Älskar allt och alla men kan bli lite för vaktig.  Därför tror jag hon passar bättre i ett hem utan barn. Att ni har tid för henne . Hon gillar att träna och leka. För mer info kontakta 

mig på 0730579240

Av Beatrix - 5 augusti 2015 10:42

 

Tiden går så fort. Nu är valparna redan 7 veckor. De är så fulla av liv och bus . precis som valpar ska vara.  Som tur är . Har jag Multon som hjälper mig . Liksom stora syster Alize. Zsolt  busar med dom medsänd Nova tycker de smutsar och blöter ner sig för mycket. 


Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Ovido - Quiz & Flashcards