Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Beatrix - 4 november 2015 21:27

                                                   

  Idag var vi på SBK och hade lite valp träning med Mira. Lucy. Zoe och Sally.  De vad mycket bus och lek efter sök träningen i skogen. Passivitet. Kontakt övning  mm ja och så Go fikat förstås.

 Oktober månaden  gick pt till kök och hundring renoveringen som nu är sågat som klart. Snickaren Gustav hade med sin lilla Charlie.  Så Mira och han hade heltids bus . Mycket skogs promenader sök och spår träning. Där Alize  var superduktig. Även lilla Mira provade på sök. Förstod direkt vad det var frågan om. Zalle har avslutat sin Grundkurs. Mycket duktig. Milton har varit här då han har genomgått en tid med vatten koppor.  

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards