Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 30 september 2016

Av Beatrix - 30 september 2016 16:02

       

vad vi har väntat på detta löp.  Så nu håller alla vi som väntar på en valp tassar o tummar för att det ska gå bra denna gången. . Så fort det är dags bär det av till hanen igen..

Av Beatrix - 30 september 2016 15:39

         

 Ja nu märks det att hösten är här .  Det regnar och blåser stormbyar. . Fast det är så lite grundvatten så det behövs mängder med regn.  Våra promenader är både roliga och ruskiga. Men vad gör det .  Här klär man sig efter vädret  sen är det bara ut . Hundarna har "skitkul" iallafall. 

Nu är lilla kissungen 12 v.  Så ny är det dags att leta ett nytt kärleksfullt hem till henne. . Lilla söta Rock'n Rollan.

Sen ska vi på fest ikväll Så en hemlig present  fick jag sy  till husses fina Nea.. . Svårt att gissa rasen?? 🐾🐾

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards