Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under september 2019

Av Beatrix - 22 september 2019 08:30

   

Det har varit så mycket krångel med bloggen och ingenting har kunnat läggas ut. Men nu hoppas jag det ska fungera igen så jag kan lägga in bilder igen. Har så många fina bilder på valparna mm . Så snart ska ni kunna ta del av dom igen . 

Av Beatrix - 22 september 2019 08:23

               

Nu Luna och Atlas valpar flyttat hemifrån.  Kvar hos oss stannar Lexa . En juvlig liten  tik valp .  Full av bus och tokigheter men som sover så gott när lugnet faller på .  

Mamma Luna har varit en fantastiskt duktig mamma och pappa Atlas kan känna sig mäktigt stolt över  sina fina valpar 

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards