Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg den 8 januari 2020

Av Beatrix - 8 januari 2020 07:30

Här kommer bilder från årsskiftet mm . Även  på de små Kissongarna som  hittades runt om ute  innan jul. De mår då gott nu och Stella tar så bra hand om dom .  De bor nu i värmen inne hos oss och är så keliga och goa .                                                       

Av Beatrix - 8 januari 2020 06:52

Vi börjar med att önska alla Ett Gott Nytt Är!🌟

samt lite bilder från det gångna året.  Lite gott och blandat på våra kära hundar. Saknaden av Zookie och Lilla Kira ❤️❤️Är stor    
Men de finns alltid i våra ❤️
Nyårs afton upplystes av vackra raketer kl 12 sen var  smällandet över igen. Tack alla goa grannar för det. Här låg hundarna och sov. Zalle lyfte på huvudet och tittade på oss sen somnade han om igen också.  Lexa reagerade inte ens. Jätte nöjd och glad för deras skull. Löpen på tikarna kom och gick på 3 v denna gången på samtliga. Tyvärr så "missade" vi nog Miras löp. Hon visade lite under 2 dagar , sen var det över . Det var hon som var tänkt att paras i Julhelgen. Märkligt men tyvärr. Så blev det inget.  Nu blir det ev 2 kullar i sommar .  Så ni som är intresserade av valp är välkomna att igen höra av er vid intresse. Jag vet att många väntat länge nu men om Mira lurat oss och det blir ett löp  inom kort eller till sommaren är bara att vänta och se. 
Själv har gag blivit av med rullstol. Air walker och kryckor . Vart en jobbig tid men allt har sin gång. Nu tränar jag upp foten igen och förhoppningsvis ska det väl gå vägen för att jag så småningom  ska kunna gå runt i riktiga skor igen.  Lilla Kexa har vuxit upp i mitt knä i rullstolen och älskar det. Hon åker gärna med på tur så kanske det blir en terapi hund av henne framöver. 

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards